MUCIZEMM__ Kızlar 14. Haftadayım ilaçsız kimyasalsız bi şekilde gribi nasıl kolay atlatabilirim doktrorum zorlanırsan antibiyotik iç dedi ama hiç içmek istemiyorum evde kendim atlatabileceğim kolay yöntem var mı tecrübeli annelerim yazarsa çok sevinirim
Tazeanne123456 MUCIZEMM__ bende çok kötüydüm acile gidip parol serum taktırdım yoksa evde ne yaptıysam çare olmadı
gul-vii Sicak suya limon, bal ve biraz zencefil koyup icebilirsin, Günde 1 fincan papatya cayi icebilirsin, Ilacsiz yapilabilecekler sinirli malesef Eczaneden hamilelikte kullanilabilecek öksürük surubu alabilirsin
gul-vii MUCIZEMM__ Normal kasik agrisi bende 3 kez cok kötü hastalandim kasiklarim agridi öksürdükce kendimizi kastigimiz icin oluyo Ama bebek etkilenmez ondan merak etmeyin haftaniz doguma yakin degilse tabi..
MUCIZEMM__ gul-vii 14. Haftamın ortalarındayım canım ama bebeği de daha hissedemiyoruz ya insan korkuyor acaba etkilendi mi bişey mi oldu diye
hsezenysr Bende 13 haftalığım soğuk aldım hasta olacağım muhtemelen mandalina portakal ballı süt bu şekilde atlatmaya çalışacağım. İnşallah ilaç içmeye gerek kalmaz geçmiş olsun sizede
MUCIZEMM__ hsezenysr inşallah ilerlemez sizinki de gerçekten ilerleyince çok zor oluyo bişey de kullanamıyoruz