merhabalar bir senedir neler yaşadım anlatsam roman olur 9. haftada kalp durması, sol tüp tıkanması ve ameliyat ile alınması, bitmek bilmeyen enfeksiyonlar ve daha da beteri her gün delirtecek ağrılar, ikinci hamilelik 4+2’de kalan tek tüpümde dış gebelik olması ve metotreksat iğnesi, iğneden 6 ay geçti geçen ay korunmayı bıraktım ve göğüs hassasiyeti ve bitkinlik şikayetleri ile test yaptım aşırı silik çıktı öğleden sonra kan vereceğim. Benim için dua eder misiniz bu defa sağlıkla alayım kucağıma 🦋🌺🧿