Yeniiannee Günaydın hanımlar, 31+3 haftalık hamileyim uygun fiyata alt üst takımları nerde bulabilirim kaç adet yeterli olur?
Mrv93 Günaydın 🤗 Ben geçen hafta Breezeden 2tane 3lü takım aldım 2 patikli alt 1 üst 23Tlydi birde indirim bölümünden 10tlye tulum buldum fiyatlar çook uygun orda kumaşlarıda çok güzel bir bakın isterseniz.. Bunların haricince 1 tulum birde 5li hastane çıkışımız var ben 10lu bir takım daha alıp gerisini zıbın ve sadece alt olarak 5er tane almayı düşünüyorum..
Yeniiannee Mrv93 iki tane 5’li hastane çıkışı 2 alt üst ve bir tulumu var doğduğunda giyebiliceği geri kalan 3-6 tulumları 2-3 takım aldam yeterli olur mu yoksa bir iki tane alt daha alıyım mı zıbınla giydirmek için? İndirim hala var mıdır sizce çok sağolun
Mrv93 Yeniiannee genelde hep bu tarz fiyatlar bence vardır bir bakın derim 💜 Kesinlikle alt ve zıbını alın elinizde bulunsun en çok kirlenecekler onlar
Yeniiannee Mrv93 toplam kaç parça 0-3 olmalı? 3-6 kaç takım olmalı yazara denk geliyor nasıl birşey almalıyım?
Mrv93 Yeniiannee eklemeyi unutmuşum benimde mayıs sonu doğum yaz bebeği olucak ama ilk başlarda ya sadece tulum yada uzun zıbıblardan giydiricem temmuz sıcaklarında kısa kollu zıbınlara geçerim heralde diye düşünüyorum ki ozaman bile belki üstüne müslin örtebilirim o anki duruma göre hareket edicem ama takımlarımın hepsi uzun kollu sadece zıbıbları kısa alıcam
Mrv93 @Yeniiannee 0-3 olanlar büyük bile olcak 💜 ben 2 tane yenidoğan alıcam sadece oda hastane çıkışında giysin fotolarda düzgün dursun diye.. takım olarak 3 tane 0-3 ay ay var şuan ama ben 5 e tamamlamak istiyorum 5 tanede sadece alt 5 tanede sadece zıbın alıcam.. 5 takım 3-6 ay alıcam sonrasına artık büyüdükçe kilo alımına göre devam ederim zaten hediyede gelicek illaki benim planlarım bu yönde ilk gebeliğim daha tecrübem yook ama araştırmalarıma göre bu yeter deniyor. Zaten çok eksik kalırsada alır tamamlarız 🤗🤗
Yeniiannee Mrv93 canım benim zıbınlarım 8 tanesi kısa kolu 0-3 ay 3 tanesi Uzun kolu 3-6 5 tanesi uzun kolu 2-6 ay Kısa kolları yaza kadar küçülmez mi? 🤔
Mrv93 Yeniiannee besden dolayı belki küçük gelebilir bide kilo alıcak palazlanacak küçük gelebilir bence sen 2 tanede 3-6ay kısa kollu al derim.. Benim şuan 2 tane uzun kollu 0-3 ay var eksiğimiz çok alışverişe çıkmam lazım liste yapıcam en güzeli o bence sende yap
Mrv93 Yeniiannee temmuza kadar bende giydirmemde temmuz sıcakları çok oluyor ben İzmirde yaşıyorum burası baya sıcak bide evimiz çatı katı çatıdan anormal bir sıcak hava doluyor eve anlıcağın ekstra sıcak oluyor ben kısa kollu giydirmezsem koyamam çocuğum isilik içinde kalır mecbur giydiririm ama dediğim gibi üstüne müslin örterim muhakkak
Yeniiannee Mrv93 tamam canım öyle yaparım çok sağol ben Müslin almadım ince Bataniye aldım müslin gerekli mi?
Mrv93 Yeniiannee emzirirken duştan sonra yazın sineklerden korumak için arabada gezdirirkende örtebilirsin çok amaçlı yani bence al 2 tane elinin altında bulunsun