mrvcl9 Kızlar ilk sezeryan sonrası çok zorlandım sağıma soluma dönemedim kalkamadım kolumdan tutup kaldırıyorlardı çok sıkıntı yaşadım ikinci de öyle olacak diye korkuyorum vallahi bu neyle alakalı olabilir doktor kötü yapmış olabilir mi ameliyatı
_ozlmm mrvcl9 Doktorun eli ve bünye ile de alakalı olabilir ben ilk doğumda bir şey anlamadım çabuk toparlandım ama ikinci doğumum ilkine göre biraz zor oldu biraz da aksilik çıktı toparlanma sürecim uzadı ilk ameliyatımı mumla aradım 😂 Ama olacak olunca bize yazıldıysa oluyor doktorun eli ne kadar hafif de olsa iyi de olsa biz çekiyoruz bize yazılanı