Serife2709 şöyle devlet hastanesinde perinatolojiye gittim sabah saatlerinde randevulu hastaları bekletip yatan hastalara öncelik verildi 4 kişi vardı yatan hasta olarak. Konuştuk zaman geçsin diye 3 tanesi sadece nst de sancı görüldüğü için yatıyodu. En ufak riskte siz ve bebek için yatırıyolar ki zaten en mantıklısı bu. Orda yatış verildiğinde her sabah perinatolojiye inip bakılıp taburculuğu da perinatoloji veriyo zaten. Siz yinede ufak bi çanta yapın stres yapmayın ki kanamadır sancıdır artmasın yada olmasın… hamilelik, annelik ne zormuş meğer ya.. çok öpüyorum sağlıkla kucağımıza alalım canım benim