Tuba1616 20 Haftalık gebeyim ama hafif su geliyor az da olsa içimde kuşku kalıyor. Yaşayan var mı? Bu normal bir durum mu? Çünkü korktukça daha fazla oluyormuş gibi geliyor. Cevap verirseniz sevinirim. 😢
Rabiiakaradas Tuba1616 eğer su oldugundan emin iseniz tabi ki tehlikeli bir durum. Hemen doktora gitmelisiniz bebeğin enfeksiyon kapma riski oluyor
Canmbebegim Tuba1616 idrar kaçırma olabilirmi acaba .. bende 15.haftadayim bazen bir anda su geldiğini hissediyorum ıslanıyorum ama idrar kaçırması bence
Tuba1616 Rabiiakaradas emin olamıyorum çünkü çok az geldi. Ve durdu. Yine de içimde kuşku oluyor. İdrar ya da akıntı olabilir mi diye merak ediyorum. Uzandım bir sorun yok şu anlık.
Tuba1616 Canmbebegim belki de öyle ben evham yapıyorum. Doktorum her şeyin normal olduğunu söyledi birkaç gün önce. Yine de insan düşünmüyor değil.
Aslaninannesi_ Su olduğuna emin misin bende 20.haftadayım su sanıyorum bazen ama olamdığını fark ediyorum sonra
Tuba1616 Aslaninannesi_ nasıl fark ediyorsun peki? Belki ayırt edemiyorumdur. İdrar, akıntı olabilir ama ben su zannediyor da olabilirim.