Jasmine2426 İlk dozu olmuştum zaten 2.doz bugün , ama gidemiyorum, arıyorum açan da yok bir kaç gün sonra Rendavu alıp gitsem yaparlar yine dimi
Cigdemm000 Jasmine2426 tabi ki yaparlar neden yapmasınlar. Sağlık ocağına rendavu almanıza gerek yok zaten diye biliyorum. Bende 1. Dozu vuruldum 2. Gittiğimde tetanoz aşısı yok hiçbiryerde vuramıyoruz o yüzden dediler. 2. Vurunamadım.