Kara22 queenanne1 ilk gebeligimde hiç çıkmadı gibi bisey ikinci gebelikte 3 4 aylık falandı çıktığında üçüncü gebelikte ise 2 ayda çıktı 😅😅😅
queenanne1 Kara22 zayıf biri misiniz benim normaldede göbeğim var 11.haftadayım şimdiden yuvarlak olmaya başladı🫠
Jasmine2426 queenanne1 evet yani başlarda gaz oluyor sonra düzeliyor sonra göbek çıkıyor benim göbeğim yoktu çabuk belirdi Şuan 27 hafta 6 kilo aldım çok büyüdü karnım 🥲
Mom_185 12 hafta çıkmaya başlamıştı şimdi 25 ama ben hiç kendimi hamile gibi hisetmiyorum yakınlarım diyor dışardan belli diye ama ben hiç belli olduğunu düşünmüyorum