queenanne1 _busss 11.haftadayım eskiye göre yok gibi. bende sizin gibiydim doktorum gebelikte ağrıların 3 katını hissediyoruz çok normal demişti sizde çok takmayın zaman geçtikçe hafifleyecektir🥹