Kızlar 10 haftalık oldum ilk gebeliğim henüz bulantım falan yok sadece halsizlik var ara sıra uyku bastırıyor sizin ilk gebeliğiniz nasıl geçti bazen hamile olduğumu unutuyorum ilk haftalar sırt ağrısı falan oluyordu ama şimdi azaldı yormuyorum kendimi ev temizliğini de dinlenerek yapıyorum ben mi normal geçiriyorum hamileliği arkadaşlarım bulantı falan yaşıyor bi bende olmadı sizde nasıl durumlar