Arkadaşlar selam, bebek arabası bakmaya başladım fakat kafam oldukça karıştı. Siz hangi marka/modelleri tercih ettiniz ve bu tercihinizin en önemli sebebi neydi?
Ben 10.000₺ bandında, travel sistem, sürüşü kolay, hantal olmayan, sağlam-kaliteli, tekerleği küçük olmayan, kullanışlı-katlaması kolay gibi özellikleri olsun istiyorum. Bunun için de öneriniz varsa alabilirim 🥰