Zeyazra Sizce hangisi aşırı kararsız kaldım . Kızımın ismi Azra . Erkek oğluma hangısı güzel olur . Anket için şimdiden teşekkürler
_biranneadayi Ayaz biraz töre filmlerinden fırlamış gibi gelmeye başladı bana ya😅 Kaan ismi her yaşta çok yakışıyor tavsiye ederim❤️
Zeyazra _biranneadayi bende Kaan koyacaktım fakat hem kızın ismi Azra yeni doğacak kişiye de Kaan koyacakmıs eyvah dedim şimdi ondan duydum sanıp koydum sanar 😰
Zeyazra sgkyr benim de tanıdığımın oğlu olacak Kaan koyacak koymak istesem benden gördü diyecek 🫢 işin tuhaf yanı kızının ismi de Azra aynı yani
PinkBerryy Ayaz ismini ben hiç sevemiyorum, kar kışta ayaz var falan deriz ya anlamı olumsuz gibi. Kesinlikle Kaan bence.
Zeyazra PinkBerryy anlamı dediğiniz gibi çok ta güzel değil . Ama seslenince vs kulağa hoş geliyor diye düşünüyorum . Tanıdığımızın çocuğuna Kaan koymasa onu koyacaktım :/ şimdi benden gördü duydu diyecek
numix Ayazlar çok yaramaz oluyor canlı canlı gördüm yani😂 Kaan çok güzel (yanlışlıkla ayaz’a oy verdim)
Eyluleyluleylul Zeyazra yok yahu bir kaan’ı o koydu da ondan duymadınız ya her yer Kaan dolu hiç öyle düşünmeyin bence sizin oğluşunuz dünyadaki en anlamlı isimlerden biri olacak nasıl seslenmek içinşzden geliyorsa onu koyun.
Parilti007 Zeyazra o durum farklı koymazdım büyük ihtimal ben de yaren ismini çok seviyorum ama yakın akrabamızda var koyamayacağım🥲