Ben 38. haftadayım. Tabii ki bel ağrısı var ama ne kadar çok yatarsam o kadar çok bel ağrım oluyor kesinlikle bunu söyleyebilirim. Hareket halinde oldukça, yürüdükçe bel ağrım hafifliyor. Pilates topu alıp onun üstünde oturabilirsiniz günlük çayınızı kahvenizi içerken, kitap okurken vs. Yumuşak zemin olduğundan daha da rahatlatıyor. Kesinlikle sırt üstü yatmayın direkt sırtınıza yük binmiş oluyor çok fazla sırt ağrısı yapıyor. Yattığınız yerden bir anda kalkmak da sırt ağrısı yapıyor. Ama benim çözümüm hareket halinde olmak oldu.