Marry Ben de öğretmenim. 32. Haftada doktorum raporu hazırlamıştı zaten, onu hastaneden bi sorumluya imzalatıp okula götürdük ve o gün içinde halledildi. Muhtemelen sizin de doktorunuz takip eder çünkü ben hiçbir şey demeden doktorum herşeyi hazırlamıştı..