Nişan geldi 2 gün sonra sancılar başladı 3 gün sürdü suyum geldi peşine bu süreç 5gün sürdü çarşamba doğum başladı yani bebeğin benden çıkması cumartesi geceye kaldı
3 günlük ciddi sancı çekmeme rağmen 1 cm ötesine geçmedi sonuna kadar bekledik sezeryan oldum ameliyat sırasında sordum meğer kordonu dolanmış boynuna aşağı doğru gitmesine engel olmuş inememiş aşağı kafası kordondan dolayı nasip olmadı , olsun sağlık olsun bebeğim gelmek istediği tarihte geldi en azından doğum belirtileri yaşamak ve bekleme süreci derken yorulduk tabi hala hastaneden yazıyorum taburcu olmadım , korktuğum şeyleri yaşamak üzücü sondası tuvaleti ağrısı 2 büklüm olunuşu yatamama vs ameliyat problemleri yani sağlık olsun 1 haftaya toparlarız inşallah
Kordon dolabması dışında biç bir sorun yoktu herşey mükemmel ilerledi , ssvd denemekten korkmayın en kötü ilerlemeyince sezeryana alınırsınız, o sürece girmek ve doğumun kendi başlaması bile faydalı bence