busrax_ Kızlar bugün yumurtlamadan sonra 12 gün geçti. Test yaptım ama negatif çıktı. markası awox. sizce sonradan pozitife döner mi? var mı bu şekilde yaşayıp sonradan pozitif gören
Patito__ busrax_ Gec dollenme degilse yuksek ihtimal silikte olsa çıkardı ama bu testi bn hayatimda duymadim. Bence adeti bekleyin olmassaniz baska test yaparsiniz zaten iki gun kalmış
busrax_ Merve_kucuk pek umudum da kalmadı açıkçası artık test yapmayacağım gecikirse bir kaç gün sonra yaparım :( teşekkür ederim cevabınız için
Merve_kucuk busrax_ Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻 Eğer bu ay da gebelik olmazsa üzülmeyin akışına bırakın. Bebek yapmak için birlikte olmayın o anın tadını çıkarın. Yumurtlama gününü takip etmeyin. Ben öyle yaptım bu sefer ve çok şükür 6+1 günlüğüm
Ftmnrutlu busrax_ umudunuz kesmeyin ben de adetten ik gün önce negatif gördüm bir gün gecikmeyle pozitifi gördüm çok şükür
busrax_ Ftmnrutlu maşallah darısı isteyen herkese olsun çok üstüne düştüm sanırım yumurtalamadan sonra 7.-10 ve 12. günler negatif çıktı çok umudum da kalmadı
Ftmnrutlu busrax_ ben bir hafta kala kan verdim negatifti iki gün kala evde test yaptım yine negatif tamamen ümidi kestim leke gördüm adet oldum dedim o da yerleşmeymiş meğerse ama değerim 75 çıtlı tedirginim yarın tekrar gideceğim bakalım
busrax_ Patito__ bence de çıkardı çünkü çoğu kişi bu zamanlar silikte olsa ikinci çizgiyi görüyor. zaten karnımda bi hareketlenmeler var regl olacak gibiyim :(
Patito__ busrax_ kesinlik yok tbi herkes bir olmaz bazen iki gun kala gormeyen adet gunu gorende oluor beklemek lazım insaallah hayirlisi olur
kaderrkarrtal busrax_ aşkım bekle az daha inan pozitifi görünce de bir sürü soru işaretin olacak her şey olacağına varır bi kaç gün sonra tekrar dene İnşallah pozitif görürsün de sağlıklı bir gebelik geçirirsin
busrax_ kaderrkarrtal evet haklısın ilk gebeliğimde reglim geçtikten bir kaç gün sonra yaptırdığım halde yok kese gördük mü kese boş mu dolu mu diye beklerken kürtaj olmak zorunda kalmıştım ama işte çok sabırsızım :(