gayesblog 32.haftadan itibaren hıçkırıyoruz. Bu konuda tecrübesi olan anneler yazabilir mi ? Kaçıncı haftaya kadar devam ediyor😊
_biranneadayi gayesblog doğana kadar hıçkırıyolar ama çok güzel bi his ya 🥰 ben çok özledim o günleri şimdi 8haftalığız o günleri bir an önce görmek istiyorum. ☺️ evet biraz tuhaf oluyo insan ama o his çok güzel
Tazeanne123456 gayesblog bu sabah yaşadığım hadise 😄 içimde sanki bir saat var ve tık tık atıyor yaklaşık 3 4 dk attı değişik bir histi tam 25 haftalığız
myavocado gayesblog doğuma kadar ve doğduktan sonra da devam ediyor 😂 beslenme sonrasi hıçkırık tutuyor ilk günler daha çok sonra azalıyor.