Siyah-kupu Zaten kalbım gıbı hayat yaşiyorum Lutfen benı o kadar merak etmeyın ve dılegınızı kendınıze saklayın kendı agzınızla soyluyorsunuz Pozetıf olup negetıf çikmiş kanda biz nerden bılelım. gıt kan ver hayır yanı sılık çiksa da sorsan anlarım ama Pespembe iki çizgi kabak gibi zaten gebelik kutularının arkasında yazıyor ıkı cızgı pozetıf
tek cızgı negetıf - sadece Hava atmak için paylaşmisin ben hamile kaldim gıbısınden bebek isten anneler gorup uzmek için onları bılıyorsun çunku onlarada bakiyorlar bu tarz konulara . Sende Hastlik yapıyorsun Hamile kaaldim siz kalamadiniz gibisinden . Bu arada benı tanımadan kalbımın kotulune karar verme berkı aynada kendı kalbını goruyorsun diye başkasının sanıyorsun . hade Senın dedın gıbı KALBINIZ gıbı hayat dılıyorum TEŞEKURLER
ve Umarım hamilesınız ve sağlikla alin kucanıza .