Melikekrky Kızlar sizde durumlar nasıl bu hafta perşembe gideceğim doktora normal doğum pozisyonunda demişti çatı muaynesı olmadım
Aysegebes 37+5 benimki. Benimde bugün randevum var ama çatıya bakcak mı bilmiyorum demedi bir şey. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah