Bebemiz Mrvsmt2502 dün 3.doktora götürdük ciğerlerini dinledi. Şükür sorun yokmuş. Boynundaki kıkırdak doğuştan yumuşakmış o yüzden böyle dedi. 6.aydan sonra sertleşiyormuş düzelir dedi🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼