
Kızlar Ekim 6da pik gördüm 7-8 çatladı bugün gecikmemin 5.günü testim böyle çıktı ilk defa gecikmem oldu normalde günü gününe olurum testte negatif yoksa niye regl olamıyorum varsa da çıkmaması normal mi. 32 günde bir regl oluyorum 21.günde pik görmüştüm geç döllenme vs de okudum öyle olduğu için mi testte göremiyorum bilen var mı?