Brvndkm En son 8 haftalık ken gördüm bebeğimi 11 yada 12 hafta da gitmeyi düşünüyorum doktora siz en son ne zaman gittiniz?
Nilestoskos Brvndkm bende aynı şekilde sizin gibi gittim ve 12.haftada çağırdı doktorum ama aklım hep onda iyi midir nasıldır diye. İnşallah bebeklerimiz çok sağlıklıdır ♥️
Fatmadilek Brvndkm bende en son 8+5 te gördüm bugün 10+1 iz 12 haftada gidicem çok merak ediyorum bendee inşallah iyidir 🙏