Bi kaybım, bir de kimyasal gebeliğim var. Süreç neredeyse 2 sene olacak. Tedavilik bi durumumuz da yok ne benim ne eşimin, hamile kalabiliyorum ama devam ettiremiyorum bir nevi :( inşallah en kısa sürede daha da yıpranmadan hayırlı bi şekilde anne olabilirim🙏🏻