Gizem1504 Kızlar nisanda düşük yaptım 27.gün ilk qdetimi gördüm 3 4 kere normaldi son 2 aydır 25 güne indi 26sında olmam gerekirken şimdi oldum. Bu aydan sonra gebelik düşünüyorum nasıl yapacağım 4 5 gün sürüyor onda değişiklik yok ama düzensizleşti😔