smsmzyc
Bugün nst ye girdik ve sancılarım başlamış fakat ben hiçbirşey hissetmiyordum doktorum senş yokluyor 40 ı beklemez hazırlıklı ol her an dedi akşam eve geldiğimde de adet sancısı gibi rahime sancı girdi şuan iyiyim ama tedirgin olmadım da değil Alllahım bekleyen herkesin bi avazda doğurmasını nasip etsin. Bu bekleyiş çok başkaymış 🥰🥰