Ftmnr765 benim 27. Haftada dönmüştü, baskı fazla oluyor ama doktor size dediği gibi bişey demedi bana, şuan 39. Haftadayım hiç de gelesi yok valla, baskı yapıyor ama korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum içerde sürekli dönüyor bebişler, yine de doktor bilir tabi