Uyku problemim var yatamadım, sabahda zaten hastanede randevum var 32 haftalık gebeyim herneyse
Tam uyicakdım alt karnım ve vajinamda bir gariplik oldu pıt pıt gaz cıkarıcakmışım her an gibi ve büyük tuvalet ihtiyacı gibi, herhalde ishal olucam dedim hafif karnımda ağırdığı icin neyse devam uzandım ve aşırı tuhaf hisler oluşmaya başladı vajinamda anlatamıyorum
Sadece işaret parmağımı sonuna kadar soktum ve elim birşeye carptı ki carpmakla kalmadı hareket ediyordu size yemin ederim birşey kayar gibi, kafasınamı dokundum nasıl olur bu olamaz imkansız.. bu arada aşırı baskı var alt tarafa dorğu hareketleri bikini bölgemde hisediyodum resmen o yüzden nedense arada öyle bakıyodum ve bu ilk defa oldu
Kendi kendime sacmalama öyle birşey olamaz dedim devam uzandım ve yine pıtpıt büyük tuvalet ihtiyacı birşeyşer oldu parmağımı soktum yine aynı şeye carptı ve yine hareket ediyordu
Cok korkunc bi hissiyat affedersinzi nasıl ya
Bukadar yakında olmaması lazım rahmim mi kısaldı aşağımı indi noldu anlamadım
O hissiyat okadar tuhaf ve kötüki uzanmak istemiyorum elimin birşeye carpıp onunda hareket etmesi offff
Nasıl yatıcam ben şimdi 😩
Kanalamı indi acaba nasıl olur bu aklım almıyor
Sabah doktor ne diyecek gercekten cok merak ediyorum