Beybyi 17+4 haftaligim 10. Haftadan itibaren koyulasmaya başladı ve şuan kopkoyu pembe renkten kovu kahve rengi oldu 15. Hafta da erkeğe benziyor demişti doktor bu ayın sonunda tekrardan gideceğim net söyler
Busra-0760 Merve-metin bende de durum aynı canım bana da aynısını söylediler sonra ağda falan yap diyen oldu doktora gidince utanıyorum ya o yüzden sormak istedim teşekkür ederim
Merve-metin Busra-0760 yok canım sakın ağda yapma kıl kökleri kalınlaşır daha çok çıkar doğumdan sonra geçecek o tüyler zaten
12betul 333444555 iki kızımda kıyu kararma olmadı . Gayet kendi rengindeydi şimdi 27. Haftadayım yine kızım olacak bildiğin baya siyah halka oldu .. her beden farklı olduğu gibi her hamilelikte kendi bedenimiz de farklı olabiliyor . Ve hayır süt oluşumunu etkilemez .
Happy-melek1997 333444555 bende 28+4 üm kararma oldu gemileri biraz da çok garibime gidiyor keşke olmasa bi kaç kere ağrıyor diye ovdum 1 2 damla falan şeffaf su geldi yapmadım bir daha
minnikkksevdammm mervedmrcn evet dönüyor kırkımız çıktıktan sonra hemen gözle görülür renk açılmasını gördüm göbeğimdeki kıllarda kendi kendine döküldüler ama ben ben kılların döküleceğini bilmediğim için almıştım ameliyat olacağım ölüm var kalım var psikolojisiyle şimdi olsam almazdım ☺️