20li haftalarda suyumun fazla olduğunu öğrenmiştim. Şeker yüklemesi yapıldı ve şekerim çıkmadı doktorum şekere bağlı olmadığı için istediğim gibi yiyip içebileceğimi benimle alakası olmadığını söyledi.37+4deyim herhangi bir sorun yaşamadım haftaya planlı sezeryanım var.bebeğim bir kaç hafta ileride gidiyor sadece kilo olarak