Kızlar 3 buçuk sene önce Esenler avicenna da vajinal doğum yapmıştım. Doğum zor oldu. Bebek oksijensiz kaldı vs diye yoğun bakıma almışlardı. Alındıktan 1 gün sonra kalbi durdu diye entübe ettiler ( çok özet anlatıyorum) kalp doktoru çağırdık kalbinde problem yokmuş niye kalbi durdu hala bilmiyorum. 1 hafta entübe yattı. 1 hafta da entübeden sonra iyileşme süreci diye kaldı. Ama her gittiğimizde uyuyordu oğlum. Neyse 16 günün sonunda bebeği bize sağlıklı diye verdiler. Çıktıktan sonra Allah’ın her günü bize zehir oldu tam 3 ay hastanelerde geçti her gece kolik dediler. Sıçrayarak ve morarak ağlıyordu. 3 ayın sonunda sıçramasını videoya çekip acile koştum. Meğer çocuk nöbet geçiriyormuş . Beyin mr çekildi beyni ağır hasar almış. Bize sağlıklı diye verdikleri oğlum 100 de 100 engelli şuan. Ben bu çeteden habersiz 1 sene önce avukat ile hastaneyi ve doktoru dava etmek istedim. Türkiye’de doktor kalmadığı için sistem değişmiş önce sağlık bakanlığına hastaneyi şikayet etmem gerekiyormuş dilekçe ile. Neyse dilekçe yazdım. Sağlık bakanlığı hastaneye 1 uzman hekim göndermiş. 1 aylık incelemenin sonunda bana sağlık bakanlığından oğlunuz hastaneden sağlıklı ayrılmıştır diye yazı geldi. Yani doktor ve hastane masummuş. Avukat artık bişey yapamayız sağlık bakanlığına dava açamazsın dedi. İşin peşini bıraktık. Şimdi bu olaylar patlak verdi. Ben allaha havale ettim. Emeği geçen herkesin öteki dünyada 2 elim yakasında olacak. Ve gittiğim hastanenin adının 19 hastane içinde olmaması o kadar çok zoruma gidiyor ki!!!! Dilerim yaptıkları yanlarına kalmaz inşallah