Bebemiz ben kendi bebeğimde hiç yaşamadım yeğenimde görünce hırıltı başlamadan her sabah çekerdim. Ama yeğenimde bahsettiğiniz gibi oldu. Bide etkisi hemen geçmiyor bilginiz olsun. En ufak hastalandığında ebede hava almak zorunda kaldı. 1 yaşına geldiğinde tamamen toparladı diyebilirim. Burnunu açtınız halde böyle ise hemen bi hastaneye gitmenizi tavsiye ederim. Endişelendirmek istemem tabi ama çok küçükler ve dilleri yok ki anlatabilsinler. Hem sizin içiniz rahatlar Hemde eğer bir şey yapılacaksa hemen müdehale ederler. Hemen ciğerlerini dinleyip ona göre hareket ederler. Gerçekten bu burun olayı çooook önemli. Gece yattığınız yer çok sıcak olmasın ve nemini de ayarlamaya çalışın.. en çok tıkanıklığı bunlar yapıyor. Bunların internetten videosuna bakıp değerlerinin aralığını ve ne yapılması gerektiğini öğrenebilirsiniz. Ki çocuğunuz böyle devam ederse iştahtan kesilir, uykuları bozulur uyuyamamaya başlar. Şu an bi devlet hastanesinde acile götürseniz anında bakarlar