ilayyydaaaa- ilayyydaaaa- ameliyattayken ellerinizi bağlıyorlarmış mide bulantısı durumunda panik olur muyum ellerim bağlıyken
1merves ilayyydaaaa- benimde 25 Ekim Cuma günü 38+4 oluyor 🫣 ellerimi mi bağlayacaklarmış ben bilmiyordum 🙂
HandeNur22 ilayyydaaaa- elleri bağlama olayını hiç duymadım ben de öyle bir şey yapmadılar iğne vurunurken çok az bulantı ve acı oluyor ama hemen geçiyor zaten uyuşuyorsun eğer kusmak istersen kafanın dibinde sürekli soruyorlar zaten mide bulanıyor mu kusabilirsin diye
senamom_ ilayyydaaaa- benim ilk gebeliğim ama ablalarım spinal anestezi ile doğum yaptılar ve evet ellerini bağladılar bizzat kendilerinden duydum
Aleynaceyhannnn ilayyydaaaa- korkulacak bir şey yok ameliyat esnasında ani hareket etmememiz için yapıyorlar sıkı sıkı bağlamıyorlar zaten ince bir bileklik gibi düşünün mideniz bulanırsa ya da kendinizi kötü hissederseniz hemen yanınızdaki hemşireye söylemeniz yeterli ilaç veriyorlar bulantı gidiyor
ilayyydaaaa- gamzeduman45 sizin haftanız ne oluyor o gün.bebeğin kilosu iyi olduğu için doktorum 38+1e yeterli dedi
gonulmusic Bende sezeryan doğum yaptım epidural ama ellerimi bağlamadılar ne saçma öyle. Tövbe yarabbim. Çocuğu alırken doktor midesi bulanabilir tabak tutun diyor o kadar ama kusmamistim.
Merve94- Duruerva kızlar bende 24 Ekim planlı sezeryan 38+3 oluyorum :) ikinci gebeliğim ama ilki genel anestezi bu spinal olacak ve başıma.ne gelecek hiç bilmiyorum korku icerisindym