peaceandlove iki adet 11li takım almıştık battaniyesi de içinde oluyor, tek takımda bir alt üst bir de bütün tulum olayak aslında iki kıyafet oluyor. 4 tane de beşli takım vardı alt üst şeklinde, 3-4 tane de yenidoğan tulum. İki üç adet yenidoğan takım da hediye geldi, hepsini kullandık biz, ilk zamanlar çok çamaşır değişiyor. Acemilikten bez sızdırıyor, alt alırken çiş yapıyor, kusuyor v.s. derken günde bazen dört - beş kez kıyafet değiştiriyoruz.