yalandunyaa Ben bosch kullanıyorum 7 senedir çokta memnunum model bilmiyorum maalesef kaç senelik cunku,ama ısı pompalı tercih edin mutlaka..Kurutmada boschtan şaşmayın bence.
çekme olayıda şöylr programa göre değişito kıyafete göre değişiyp nasıl ki bazı kıyafetler çamaşır makinesinde bile azda olsa çekme payı oluyo bence çekme o, ben kotlarımıza kadar atıyorum bi sorun yasamıyorum..