Mmmx-ray Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik hala gelen giden Yok neler yaptığınız kolay gelsin bebişler diye 🥳🥳🥳
Baklava Mmmx-ray bizde son 8 bizdede tık yok. Biraksan burdan askere gitcek 😏 Hic bir gelisme yok.persembe kontrol biraz aciklik olmussa suni verilcek 😭 gelisme yoksa bekliycez 30 unu 😑
Burcu1703 Son 9 gün hala tık yok. Strese giriyorum ister istemez. Uyuyamıyorum. Bu saat oldu hala ayaktayım. Stresin bebeğe faydası yok ama elimde değil :(
Ugurer7140 Sinemtzr bndende aynisi bn gdip dgurup ckcaktm hemen hastaneden ama hc planlar ttmadi 34 ten beri hastane hastane öldüm yaaa
Mmmx-ray İnşallah kızlar kaç gün geçti şurada son günler geçmiyor hadi hayırlısı Hurmaya devam pilates topu squat merdiven artık açılsın ☺️
Tugba07 Mmmx-ray son 7 💜 ama yalanci sancilardan baska bir sey yok. Uyku da zor tabi herkes gibi. Artik oyice agirlastik. Bakalim ne zaman gelcek☺️
Ugurer7140 Son 15 erken dgum diye 34+3 te hastanede yattik bi hafta hala gelen giden yok ck zorlasti hersey ya dktrlar kesn dgurursn diye bekliyodu ama 38 olsdk hala bise yk 😁😁🤗🤗
Mmmx-ray Hafizeipek benimkide beklerse Doğum günümde doğururum belki 8 şubatta biraz geç olur ama belki bir ihtimal 😍
EzgiNadir Mmmx-ray direniyorum canım evden sancımla gideyim istiyorum şu arayanlar yokmu insanın canını sıkıyo yok son hafta tehlikeli Yok hareket ediyo mu her arayana aynı şeyi anlatmaktan sinirlerim bozuldu