Mlsaa99 Bizim de hep öyle hiç göstermiyo yüzünü☺️ Yine siz bilirsiniz tabi tecrübeyle zamanla gelişiyo kullanıp kullanmamak ama ben cok kullanmayı düşünmüyorum,o pilli aletle düzeltirim sık sık muhtemelen,makasla ilk baslarda kesmek cok zor tırnakla et yapısıkk gibi oluyo resmen..Eldiven takınca bebek ellerini yok sayıyomus elleriyle yüzünü kendini vs keşfedemiyo..Ben de her ihtimale karsı eldiven koydum çantamıza ama muhtemelen takmam gibi bakalım😁