Son günlerde ağrılarım oluyordu ama ben yine yalancı sancilar diyordum her hafta doktora gidiyor takip ediyordu doktorum bende gebelik şekeri olduğu için bebek önde ondn dolayı doktorum akışına bırakırsak bebek kilolu olur doguramazsn sezeryan olursun dediler bende sezeryan olma taraftarı değildim ondn dolayı suni sancı ile doğum başlatalım dedi doktorum Perşembe günü tekrardan gittim nstde sancım çıktı açıklığım 3 buçuk cm vardi hemen yatisimi yapıp suni sancı takıldı o an hep dua ettim güçlü durdum bebegimi düşündüm inanın herşey geçiyor 🥰 oğlumu kucağıma aldigimda herşeyi unuttum Allah’ım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah biz 5 günlük olduk 😍