Beyzatls Şehir hastanesinde yakın zamanda sezaryen olanlar yazabilr mi ilk defa sezaryen olucam ve sorum şu doğum oluyo bebegi ne yapıyolar kim nerde giydiriyo nereye götürüyorlar annenin kucagına veya yakınımıza ne zaman veriyolar??
Poncikler Beyzatls ben 2ci dogumumu üniversite hastanesinde yaptım kızım şuan 3bck yaşında ameliyata girerken bebeğin kıyafetlerini de vermistik yanılmıyorsam bebegim doğduktan sonra cck Dr muayene etti hemşireler bebeği temizleyip üstünü giydirip annemle eşime vermişler odaya girdiğimde icerdeydi
Dyg61 Beyzatls ben ameliyattan çıkarken bebek de yukarı çıktı bebek odasında üstünü giydirdiler ben odaya gelınce bebekde geldi kimseye vermediler bebeği vermıyolar da zaten genel olarak hastaneler de anne odaya geldıkten sonra bebek gelıyo
Mlsaa99 Kuzenimin cok zor gecti sezeryanı rabbim dusurmesin dedirtti yani . Bir agri kesici vurmalari icin yalvardık resmen zorla serum taktilar . Tedavi red verip imza atıp çıktı
Mlsaa99 Beyzatls suan soramam ama her ebe ve hemsireler hastanelerde ilgileri farklı oluyor bunu tutturamazsin suan plan yapip
Poncikler Beyzatls normalde de beklemiyoralr diye biliyorum ben bebek çıktıktan yarım saat 20 dk fln sonra odaya girdim enfeksiyona fln karşı iyide oluyor bence