zynepyldrm16 Aysun-52 Medical park ların kamu personellerine indirimi vardı ama hala var mı doğumda da indirim uyguluyorlar mı yoksa sadece muayne de mi indirim uyguluyorlardı fikrim yok. Ben 4 sene önce muayne de indirimli ücret ödüyordum . Belki bilen çıkar