Aysun-52 İkinci gebeliğim ama hiç hatırlayamıyorum 4 yıl geçti. Şehir dışındaydım 29+3 üm doktoruma henüz gitmedim gelmeden gittim diye. Ne zaman gitmeliyim
Aysun-52 Bende 32 de gitmeyi düşünüyordum zaten iyi oldu o zaman daha var çünkü daha 9 gün önce gittim
HAvvAHmet Aysun-52 31de kontrole gittim bisey demediler 34 de tekrar gel dediler bakalım alırlar mı ben de merak ediyorum ☺️
Merve_kucuk Aysun-52 Beni 37/38 haftalıkken nstye bağlamışlardı diye hatırlıyorum. Üstünden epey zaman geçti. Kişiye bağlı bence bu nst olayı. Yada hastane ve doktordan doktora değişiyordur.