fairytale_ Tatlianneadayi0 99 dan sonrası cabuk gecıyor sanırım🥲daha dun gıbı hatırlıyorum son 99 postumu şuan son 72🥹
Alya-veanne Aysun-52 benimde son 74 sat 29.03. Sizinle muhtemelen çok yakın olacak Doğumlarımız benim kızım olacak İnşallah 🙏🏻 Bşrsey soracağım sezeryan mı normal mi nasıl kadar verdiniz ben hala düşünüyorum 26 ekimde doktoruma gideceğim :) konuşacağız
Efsiga Son 93 🩷 aynı bedende son aylardayz artk sabırsızlıkla bekliyoruz bakalm ne zamn gelmek isterse minik fasülyemiz☺️
Tatlianneadayi0 Dyg61 doğumun nasıl olacağına sen mi karar verdin yoksa Doktor’un mu dedi normalde çok çok erken bu haftada doğumun nasıl olacağına karar vermek
Dyg61 Tatlianneadayi0 üçüncü sezeryanım olucak fazla söylemişim bir 10 gün geri atsak 86 gün falan var Allah’tan başka bişey çıkmazsa 38 haftadan sonra doğum olur heralde