leylatosun55 benimde o haftalarda bayabi azalma oldu hissediyordum ama eski hareketliliği gibi değildi o haftayı atlattım normale döndü demek 36. Haftanın içinde bebişler çok mu uyuyor veya sıkışıyor doğum pozisyonuna giriyorlar tam hareket edemiyorlar mı bilemiyorum ama normal hissediyorsan sıkıntı yok yani