Zeyn_elvera
Zeyn_elvera 01.11.24 tarihinde Adana- Güzelyalı hastanesinde doğum yaptım. Doğumum çok güzel ilerledi. Ama odaya emzirmek için gelen ebe yoktu. Ve ilk doğumum olmasına rağmen kendi çabamızla emzirmeye çalıştık. 4. Günde yapılan kontrollerde bebeğimde sarılık değerinin yüksek olduğunu onun için kan tahlili yapmak istediğini söylediler. Kan tahlil sonucu çıktı. Bilirubin değerimiz 14,5tu. Çocuk doktoru tarafından değeri yüksek bulduğu için yarın yeniden getirmemizi istediğini eğer yükselirse yoğun bakıma yatıracaklarını dile getirdi. Neden yatması gerekiyor, tedavi nasıl olacak diye sorduğumda çok garip cevaplar aldım. Çıkan haberlerden dolayı da yoğun bakıma yatırmayı istemediğim için bu duruma karşı çıktım. Yoğun bakıma yatırmak istemediğimi dile getirdim. O kadar rahatsız edici bir tavırla burada Yenidoğan çetesi olmadıklarını bu tedaviden para kazanmadıklarını söyledi. Devletin yenidoğan da verilen hizmetin parasını karşılamadığını gün içinde 20 tane çocuğa baktığını söyledi. Ben bir hasta olarak bana uygulanacak olan tedavinin nasıl olacağını sürecin nasıl ilerleyeceğini bilme hakkına sahibim. Çocuğumu alarak hastaneden çıktım. Sezeryanımı yapan doktorumdan çok memnun olduğum için tekrardan gideceğim ama çocuğum için medline da çok tatlı harika bir doktorla tanıştık. Her şeyde olduğu gibi hastalıkta da ehline denk gelmek çok önemli.