melike180423 saçma değil aslında. Çünkü odalar genelde iki kişi oluyor ve o an mahremiyet açısından sizde birinin eşi odada olsun istemezsiniz. Hastaneden hastaneye de değişiklik gösteriyor olabilir Ben ilk doğumumu da devlette yapmıştım çok memnun kaldım ankarada bir hastane özel oda tutmuştum tekli odalarda eşler gelebiliyordu şimdi Muğla araştırmada doğum yapacağım ziyaret saatleri hariç özel oda dahi olsa erkek kabul etmiyorlar direk servisin kapısında erkek refakatçi yasaktır yazıyor günde 2 kez ziyaret var çok iyi insanlar biraz esneme yapıyorlar geçen hafta erken doğum riskiyle 3 gün hastanede yattım o arada gözlemleme şansım oldu henüz doğum yapmadım