Cimbom hiç buradakilere bakma canım bende çok korkuyordum iki sefer yapıldı hiç de korkulacak gibi değil sadece geriyorsun kendini buradakiler yüzünden çok acıycak diye gidiyorsun psikolojikmen sonra acıyı hissediyorsun sen buraya bakma hatta hiç okuma çatı muayenesini iki kere oldum eğer 2 güne gelmezse yine olacağım korkulacak hiç bişeu yok