Merhaba arkadaşlar adetime 5 gün var. 2 gündür çok üşüyorum vücut ısım yumurtlama sonrası haliyle yukseldı bugun baktım gündüz 37. 1 dil altı. Yani ısı harika gebelik için. hasta değilim o belli. Ama ayaklarım ellerimbuz ısınamıyorum🤗 göguslerımde agrı var hem de çok. Düne dek ucu da acıyordu.Bugün şeffaf akıntı geldi hafıfsulu. Tekrr yumurtlama değil asla ondan eminim bu ay 12.gün fln yumurtladım o kadar yogun bi ay dı kı kaynmın düğünü için şehir değiştirdim kışları başka şehirde başka bir evimizdeyım yazın da asıl evimizde yiz son 2 aydır 18. Gün yumurtlama oluyordu diye kfam rahattı ama aniden yumurtlayınca evimizdeyken düğün zamanı da olsa deneyebldik şimdi e n belirgi n özelliğim deli gibi üşüme deli gibi hem de. Burnum bile soguk.kanım da masallah 14.2 kansız deglım. Ve geceleri sık idrar ckıyorum bunlar inşallah tesadüf değildir