Kızlar ikili taramam geçtiği için yapmadım doktorumda üçlü önermedi pekte net bilgi olmuyor dedi üçlüde. Bende fetal dna mı yaptırsam dedim bir sorun yok sana önermem dedi ama istiyorsan amniyosentez yap dedi. Ben onuda yapmak istemiyorum normal kontrollerimde birşey çıkmazsa başka testler yapmak istemiyorum. Allaha dua ediyorum sadece sağlıklı olsun diye