Tugbagol Zehraakkyn sağlıkla sıhhatle büyüt bebeğini🥹♥️nasılsın şu an nasıldı anlatabilir misin bende yarın giriyorum
Deryadgm Badeveannesi ayy bende yarın 37+4 üm randevum var ikinci bebeğim sezaryen olucam bana be zamana gün verir acaba
Deniz4848 Sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 😇 İlk doğumu genel anestezi ile olmuştum bunda doktor spinal yapacağız diyor çok korkuyorum çok az kaldı doğumuma 🥹