Ben perinatoloji takipliyim. Sedat Umur’un kliniğinde kendisi kadın doğum uzmanı ve yakınımda giden 2 kişi çok memnundu. Medar’da Meryem Kumbaşlı’yı çok öneriyorlar. Devlet için bir şey diyemiyorum çoğunlukla asistana denk geliyor zaten benim öyle oldu en azından.