Selennnnn Selamlar 👋 şuan 35. Haftamdayım ve 37 de doktorum serklaj dikişimi muayene sırasında alacağını söyledi 😱 uyuşturmadan ! Aldıran bu süreci yaşayan varmı ? Neler yaşadınız yardımcı olurmusunuz ? 🙏